.. Úřad práce ..
Úřad práce ČR - krajská pobočka ve Zlíně
Kontaktní pracoviště v Kroměříži - týdenní přírustek
ČÍŠNÍK, SERVÍRKA
Základní + praktická škola
Číšníci a servírky (5131)
Dohoda o provedení práce
Jednosměnný provoz, zkrácený pracovní úvazek
55 Kč
1
1.7.2012 - 31.8.2012
KMA242581U
Identifikace:
František Petřík, Restaurace Pod kaštany
A. Dohnala č.p. 13, 768 21 Kvasice, Petřík František, tel: 776619696
dohoda o provedení práce, nutná praxe v oboru, doba určitá do 31.8.2012, možnost ubytování
- kontakt předem telefonicky Po-Pá v době od 8.00-20.00 hod.
Poznámka:
PRACOVNÍK VÝROBY - PŘESTAVBA VOZIDEL
Střední odborné (vyučen)
Mechanici a opraváři motorových vozidel (7231)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek
18000 Kč
1
4.4.2012 - neurčito
KMA242501U
Identifikace:
EVC Group s.r.o.
Nádražní č.p. 804, 768 24 Hulín, Gazda Michal, tel: 573328177, email:
michal@evcgroup.cz
vyučení nebo SŠ vzdělání v oboru strojírenství, elektrotechnika, autoelektrikář, ŘP "B", znalost práce na PC, MS Office, znalost čtení v technických výkresech a schématech, schopnost systematického řešení problémů, technické myšlení, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup, ochota učit se, zkušenosti z prostředí automobilového průmyslu výhodou
NABÍZÍME: možnost osobního růstu a získání nových pracovních příležitostí, možnost podílet se na rozvoji klíčových projektů společnosti, zajímavou práci v české rozvíjející se společnosti s velkým potenciálem růstu, příspěvek na stravování
- písemné žádosti se strukturovaným životopisem zasílejte na email: michal@evcgroup.cz příp. poštou
Poznámka:
OBCHODNÍ MANAŽER/KA
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Obchodní zástupci (33220)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek
15000 - 20000 Kč
2
2.5.2012 - 30.9.2012
KMA242521U
Identifikace:
EMEA s.r.o.
nám. Míru č.p. 1217, 768 24 Hulín, Jablunková Lucie, asistentka ředitele, tel:
221228111, email: lucie.jablunkova@emea.cz
- POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědný a pozitivní přístup k práci, praxe v obchodní činnosti není podmínkou, výhodou znalost telekomunikačního prostředí, kladný vztah k sebevzdělávání, ŘP "B" - aktivní řidič, doba určitá s možností prodloužení
- NÁPLŇ PRÁCE: péče o stávající portfolio klientů a jeho rozšiřování, vytváření obchodních nabídek a jejich prezentace klientům
- FIRMA NABÍZÍ: možnost kariérního růstu, motivující finanční ohodnocení, firemní benefity
- PÍSEMNÉ žádosti se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: lucie.jablunkova@emea.cz (vybraní uchazeči budou následně pozváni k výběr. řízení, které se bude konat ve dnech 13.4. a 16.4.2012)
Poznámka:
ASISTENT/KA NA ÚSEKU MONTÁŽÍ
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Odborní administrativní pracovníci a asistenti (334)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek
15000 - 18000 Kč
1
1.6.2012 - 31.5.2013
KMA242540U
Identifikace:
TOSHULIN, a. s.
Wolkerova č.p. 845, 768 24 Hulín, Urban Tomáš Mgr., personální ředitel/hr
director, tel: 573327212, email: tomas.urban@toshulin.cz
POŽADAVKY: SŠ, VŠ vzdělání ekonomického nebo tech. směru, praxe na obdobné pozici min. 3 roky podmínkou, aktivní znalost ruského jazyka (slovem i písmem) podmínkou, výhodou komunikativní znalost AJ, zkušenosti s prodejem strojů výhodou, velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, Outlook), výhodou znalost využití IS ve výrobní společnosti, profesionální vystupování, časová flexibilita, ŘP "B" (aktivní řidič), vysoká míra samostatnosti a odpovědnosti, organizační schopnosti, odolnost vůči stresu, komunikativnost, doba určitá 1 rok s možností prodloužení
NÁPLŇ PRÁCE: administrativní podpora ředitele montáži, příprava podkladů pro porady úseku montáží, organizace schůzek a návštěv zákazníků, zajišťování komunikace napříč úsekem montáží, zpracování pravidelných ekonomických a nákladových reportů, příprava podkladů pro obchodní jednání a finalizace obchodních smluv, spolupráce s finančním úsekem, prodejním týmem a vedoucími týmů
- PÍSEMNÉ žádosti se strukturovaným životopisem zasílat do 30.4.2012 na email: tomas.urban@toshulin.cz,
příp. na adresu firmy
Poznámka:
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Odborní pracovníci v oblasti sociální práce (3412)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, zkrácený pracovní úvazek
7000 - 14000 Kč
1
1.7.2012 - 30.6.2013
KMA242520U
Identifikace:
Výchovný ústav, střední škola a školní jídelna, Chvalčov, U Revíru 47
U Revíru č.p. 47, 768 72 Chvalčov, Schönwalder Pavel Mgr., ředitel, tel:
573381122, email: schonwalder@vuchvalcov.cz
min. SŠ vzdělání, nutná znalost práce na PC, ŘP "B" výhodou, vzdělání v sociální oblasti výhodou, administrativní práce, kontakt s kurátory, doba určitá 1 rok s možností prodloužení, zkrácený prac. úvazek 0,6 hod., možnost proškolení a zapracování
- písemné žádosti se strukturovaným životopisem zasílat do 30.4.2012 na email:
schonwalder@vuchvalcov.cz, příp. poštou
Poznámka:
POMOCNÁ SÍLA DO KUCHYNĚ - ÚKLID
Základní + praktická škola
Pomocníci v kuchyni (9412)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, zkrácený pracovní úvazek
4500 Kč
1
1.5.2012 - neurčito
KMA242622U
Identifikace:
IF KINGS SECURITY s.r.o. - prac. Kroměříž
Čelakovského č.p. 1858/27, 767 01 Kroměříž 1, Czerneková Bohuslava, tel:
588882500
- pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.
- prac. Kroměříž (areál firmy NAVOS), spolehlivost, zkrácený prac. úvazek 20 hod. týdně, PD: 9:00-13:00 hod., výdej obědů, mytí nádobí + úklid prostor
- kontakt je nutné dohodnout telefonicky (sídlo firmy - Prostějov) v době Po-Pá 7.30 - 15.00 hod.
Poznámka:
SORTIMENTÁŘ/KA OBCH. ODDĚLENÍ - NÁKUP A PRODEJ
POTRAVINÁŘSKÉHO ZBOŽÍ
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovníci v oblasti prodeje (52)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek
12000 Kč
1
4.4.2012 - 3.4.2014
KMA242500U
Identifikace:
LUKO, s.r.o.
Grohova č.p. 1267, 769 01 Holešov, Chytílková Milada, jednatel, tel:
606909075,573396601, email: lukoholesov@iol.cz
SŠ vzdělání, nutná praxe v oboru, samostatnost, spolehlivost, znalost práce na PC, výhodou znalost mléčného sortimentu, doba určitá 2 roky s možností prodloužení
- osobní kontakt je nutné dohodnout předem telefonicky v době Po-Pá 14.00-19.00 hod.
Poznámka:
VEDOUCÍ PRODEJNY - PRODAVAČ - MECHANIK JÍZDNÍCH KOL
Střední odborné (vyučen)
Pracovníci v oblasti prodeje (52)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek
10000 - 15000 Kč
1
6.4.2012 - neurčito
KMA242560U
Identifikace:
KOVL spol. s r.o.
Choceradská č.p. 3042/20, Záběhlice, 141 00 Praha 41, Sprinzl Petr, tel:
775757734
min. vyučení, prodavač + mechanik jízdních kol, praxe v obchodě výhodou, znalost mechaniky jízdních kol výhodou, možnost zaučení, komunikativnost, spolehlivost, loajalita, orientace na zákazníka
- kontakt telefonicky nebo písemné žádosti zasílejte na e-mail: ozsprinzl@seznam.cz
Poznámka:
VŠEOBECNÁ ÚČETNÍ
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Účetní všeobecní (43111)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, zkrácený pracovní úvazek
65 Kč
1
4.4.2012 - 3.4.2013
KMA242502U
Identifikace:
Jan Mika, prac. Auto-cont
Drahy č.p. 516, 768 11 Chropyně, Mika Jan, tel: 602548398, email:
auto-cont@volny.cz
SŠ vzdělání, praxe v oboru min. 5 let, znalost práce na PC, fakturace, mzdy, sklady, zkrácený prac. úvazek cca 6 hod. denně, doba určitá 1 rok s možností prodloužení
- písemné žádosti se strukturovaným životopisem zasílat do 30.4.2012 na email: auto-cont@volny.cz, příp.
na adresu pracoviště
Poznámka:
UKLÍZEČ/KA
Základní + praktická škola
Uklízeči a pomocníci v kancelářích, hotelích, průmyslových a jiných objektech (9112)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, zkrácený pracovní úvazek
4500 Kč
2
1.5.2012 - neurčito
KMA242621U
Identifikace:
IF KINGS SECURITY s.r.o. - prac. Kroměříž
Čelakovského č.p. 1858/27, 767 01 Kroměříž 1, Czerneková Bohuslava, tel:
588882500
- pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.
- prac. Kroměříž (areál firmy NAVOS), spolehlivost, zkrácený prac. úvazek 20 hod. týdně, PD: 15:00-19:00 hod., úklid kancelářských prostor, sociálních zařízení
- kontakt je nutné dohodnout telefonicky (sídlo firmy - Prostějov) v době Po-Pá 7.30 - 15.00 hod.
Poznámka:
VEDOUCÍ POBOČKY - LOUKOV
ÚSO (vyučení s maturitou)
Vedoucí pracovních týmů v prodejnách (5222)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek
18000 Kč
1
1.5.2012 - 31.10.2012
KMA242580U
Identifikace:
SALVATOR STŘECHY s.r.o., provozovna
areál ZD, Loukov č.p. 90, 768 75 Loukov u Kroměříže, Pavlicová Monika, tel:
573501753, email: monika@salvatorstrechy.cz
pracoviště Loukov u Bystřice pod Hostýnem
- POŽADAVKY: SŠ vzdělání nejlépe technického směru, základní znalost stavebního materiálu a technologií, obchodní praxe a praxe ve vedení a řízení pracovního týmu min. 4 roky nutná, velmi dobré manažerské a obchodní dovednosti, ŘP "B" nutný, znalost práce na PC, schopnost týmové spolupráce a vedení lidí, schopnost nést zodpovědnost, plné pracovní nasazení, doba určitá 6 měsíců s možností prodloužení
- NÁPLŇ PRÁCE: zajištění celkového chodu obchodního úseku (tj. odd. prodeje, odd. nákupu, sklady), zodpovědnost za dosahování výsledků, plnění stanovených měsíčních plánů prodeje, zodpovědnost za nastavení fungující spolupráce s podřízenými zaměstnanci, jejich vedení a rozvíjení, zajištění kvalitního servisu zákazníkům, jednání s dodavateli, kontrola a analýza prodeje na skladě a obchodní části, spolupráce s obchodním ředitelem
- PÍSEMNÉ žádosti se strukturovaným životopisem zasílat na email: monika@salvatorstrechy.cz příp. poštou,
kontakt telefonicky Po - Pá v době 7.00 - 16.00 hod.
Poznámka:
VEDOUCÍ ÚŘEDNÍK ODDĚLENÍ SOCIÁLNÍ PÉČE
Vysokoškolské
Vedoucí v oblasti administrativních agend (3341)
Pracovní poměr
Jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek
15420 Kč
1
1.5.2012 - neurčito
KMA242620U
Identifikace:
Město Kroměříž
Velké náměstí č.p. 115/1, 767 01 Kroměříž 1, Janková Hana, vedoucí
personálního oddělení, tel: 573321131
vedoucí úředník oddělení sociální péče (odbor školství, sociální péče, kultury a cestovního ruchu) - koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí
POŽADAVKY:
- VŠ vzdělání s odbornou způsobilostí podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, § 110 odst. 4 ve znění pozdějších předpisů, minimálně 3 roky praxe v oblasti sociální práce a ve veřejné službě, zkušenosti s vedením kolektivu výhodou, znalost právních předpisů v sociální sféře a správním řádu, ZOZ úředníka na úseku sociální péče výhodou, dobré řídící, organizační a komunikační schopnosti, dobrá znalost práce na PC, ŘP "B" - aktivní řidič, předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, uchazeč předloží současně s přihláškou písemný návrh koncepce oddělení sociální
péče max. na 2 strany, kde navrhne vlastní vizi koncepce oddělení a jeho řízení
Vybraný zájemce musí před uzavřením pracovního poměru doložit splnění předpokladů pro vedoucího úředníka dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti (§ 7 odst. 4 zákona o úřednících):
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis Doklady, které je nutné doložit k přihlášce (§ 6 odst. 4 zákona o úřednících):
- strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
PŘIHLÁŠKY se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami doručte v originále nebo úředně ověřené kopii nejpozději do 25. DUBNA 2012 na adresu:
Městský úřad, oddělení personální, mzdové a vzdělávání, p. Janková, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž
- vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběr. řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů
Poznámka: