Textova verze

ikonka
Východní Morava získla velkou cenu cestovního ruchu

Datum: 20. 1. 2015, autor: ikonka autora Redakce , Funkce: ikonka tisku Tisk

... ocenění ...

ilustracni obrazek

 

Východní Morava získala velkou cenu cestovního ruchu

 

Zlínský kraj a jeho Centrála cestovního ruchu Východní Moravy přivážejí z brněnského veletrhu Regiontour prvenství ve Velké ceně cestovního ruchu za marketingovou kampaň „Východní Morava má jiskru“.  Výsledky soutěže byly vyhlášeny 15. ledna 2015 na právě probíhajícím veletrhu Regiontour v Brně.


Porotci ocenili široký záběr kampaně Východní Moravy s množstvím využitých komunikačních nástrojů. Jasné poselství, zajímavý slogan, ale také třeba také dobrý radiospot. Cenu z rukou ministryně pro místní rozvoj Karly Šlechtové a předsedy Asociace krajů ČR a hejtmana Jihomoravského kraje Michala Haška převzali Ladislav Kryštof, člen Rady Zlínského kraje a Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.

„K realizaci kampaně jsme přistoupili s vědomím toho, že je potřeba s využitím jednoduchých prostředků dosáhnout co nejlepších výsledků. Vsadili jsme na již zavedený slogan, který charakterizuje Východní Moravu a její kouzlo rozmanitosti a obohatili jsme naše sdělení claimem „Východní Morava má jiskru“. S mediální agenturou Motýl Media jsme vybrali ty nejvýkonnější komunikační kanály a načasovali kampaň s respektování sezónnosti“, charakterizuje přístup k realizaci kampaně Dana Daňová, ředitelka úspěšné Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.

„Naše Centrála cestovního ruchu Východní Moravy dosud získala v celostátním měřítku přes dvacet různých ocenění, je nositelkou ceny pro nejlepší destinační management v ČR 1993 – 2010. Stejně jako ostatní i toto ocenění vnímáme jako potvrzení správnosti našeho rozhodnutí krajskou centrálu cestovního ruchu zřídit a svěřit jí v plném rozsahu management turismu v regionu,“ hodnotí ocenění Ladislav Kryštof, člen rady Zlínského kraje, který má cestovní ruch ve své kompetenci. 

Tím úspěšnost subjektů ze Zlínského kraje zdaleka nekončí. V kategorii „Nejlepší jednotná kampaň“ získala za Zlínským krajem druhé místo kampaň „Resort Luhačovice – místa zážitků“, kterou realizovalo Luhačovské Zálesí, o. p. s.

Lázně Luhačovice, a. s. pak ovládly kategorii „Nejlepší lázeňský a wellness balíček“, když první místo získaly za lázeňský a wellness balíček Rehabilitace páteře a druhé místo za produkt Vánoce v Alexandrii.

Ceny byly udíleny v 5 kategoriích.
Foto: Zlínský kraj/Ludvík Valouch.

 

Zdroj: TZ Mgr. Renata Škrobálková, mluvčí Zlínského kraje

 

reklamni prouzek
Normalni verze